جراح پلاستیک بینی اصفهان

جراح پلاستیک بینی اصفهان : انتخاب جراح پلاستیک بینی از مهم ترین دغدغه افرادی است که می خواهند جراحی پلاستیک بینی انجام دهند.

جراحی پلاستیک بینی شامل تمام جراحی های مربوطه به بینی می باشد مانند :

انجام هر جراحی پلاستیک بینی یک هدف خاص دارد .

افرادی که تمایل به انجام جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی دارند انتظار دارند در پایان رینوپلاستی بینی فرم زیبایی داشته باشد و باعث زیباتر شدن چهره شود .

همچنین افرادی که به علت مشکل در نواحی بینی نزد جراح بینی مراجعه می کنند توقع دارند که پس از انجام جراحی درمانی بینی مشکل به طور کامل بهبود یابد و هیچ گونه مشکلی نیز به وجود نیاید .

به همین دلیل مهارت جراح پلاستیک بینی از اهمیت بالایی برخوردار است و در نتیجه جراحی پلاستیک بینی تاثیرگذار است .

جراح پلاستیک بینی اصفهان

اهمیت انتخاب جراح پلاستیک بینی ماهر

اگر جراح پلاستیک بینی اصفهان یا جراح پلاستیک در هر شهر دیگر مهارت بالایی در انجام جراحی پلاستیک بینی داشته باشد به خوبی می تواند بینی را بدون اینگونه هیچ گونه عوارضی به وجود آید جراحی کند.

همچنین آشنایی جراح بینی با تکنیک های جراحی بینی باعث می شود تا بینی بهتر جراحی شود و فرم زیباتری داشته باشد.

تکنیک هایی مانند استئوتومی در جراحی بینی به علت زیباتر شدن فرم بینی استفاده می شود تا بینی فرم زیباتری داشته باشد .

اگر جراح پلاستیک بینی به خوبی به روش ها و تکنیک های جراحی بینی آشنایی داشته باشد قطعاً نتیجه حاصل از جراحی پلاستیک بینی رضایتمند خواهد بود .

قیمت جراحی پلاستیک بینی

دستمزد جراح بینی مهم ترین عامل در تعیین هزینه جراحی بینی است .

جراح بینی نیز دستمزد خود بر اساس نوع بینی بیمار و مشکلی که باید بر طرف شود تعیین می کند.

دستمزد جراحان بینی متفاوت است و این تواند می تواند بع علت موقعیت مکانی مطب یا بیمارستان باشد.

همچنین جراح بینی ای که مهارت بالایی در انجام جراحی بینی داشته باشد به طور حتم کمی دستمزد بیشتر دریافت می کند.

جراحی بینی اولیه اگر به خوبی انجام شود بیمار دچار هیچ گونه عوارضی نمی شود و مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی با عمل بینی ثانویه نخواهد شد.

به علت اینکه جراحی ترمیمی بینی نیاز به زمان بیشتری دارد و پیچیده تر است ، جراح پلاستیک بینی مبلغ بیشتری را به عنوان دستمزد دریافت می کند.

درباره جراح بینی اصفهان

اینجانب مهدی قدیری متولد 1344 در سال 1362 در رشته پزشکی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شدم و فارغ التحصیل سال 1370 می باشم و پس از گذراندن دوران طرح و سربازی در سال1373 در رشته گوش و حلق و بینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پذیرفته شدم و سال 1377بعنوان نفراول دانشگاه در این رشته فارغ التحصیل شدم و بورد تخصصی خود را دریافت نمودم.

• پنج × پنج =