خروپف های شبانه

خروپف های شبانه باعث آزار و اذیت دیگران می شود و اگر یک فردی در اعضای خانواده دچار عارضه خروپف باشد دیگر اعضای خانواده شب ها به علت صدای خر و پف آن شخص خواب راحتی ندارند .

به همین دلیل افرادی که دچار خروپف هستند دنبال راه حلی برای درمان آن هستند .

خروپف علاوه بر آزار اطرافیان منجربه اختلال خواب خود فرد نیز می شود و فرد نمی تواند یک خواب مطلوب داشته باشد .

عدم داشتن یک خواب مطلوب باعث می شود تا فرد در طول روز به طور کامل سر زنده و سرحال نباشد به همین دلیل باید به فکر درمان خروپف های شبانه باشند.

خروپف در آقایان شایع تر از بانوان است و با افزایش سن نیز شدت آن بیشتر می شود .

یکی از مشکلاتی که بر اثر خروپف به وجود می آید وقفه تنفسی انسدادی است .

خروپف باعث یک خواب نامطلوب و نیمه کاره می شود همچنین باعث وقفه در تنفس نیز می شود که این امر موجب فشارخون بالا و اختلال در ضربان قلب فرد می شود .

به همین دلیل برای درمان خروپف باید به یک کلینیک خواب خوب مراجعه کنید.

درمان خروپف شبانه علاوه بر تاثیر مثبتی که بر روی خواب و سلامتی فرد می گذارد منجربه رضایت اعضای خانواده و اطرافیان فرد نیز می شود.

خروپف های شبانه

مشکلات خروپف های شبانه

• اختلال در تمرکز حواس
  • بیماری های قلبی
  • امکان سکته فرد
  • فشارخون بالا
  • عدم خواب مطلوب و مشکلات ناشی از بی خوابی مانند تصادف
  • بی حالی و کسل بودن در طول روز

درمان خروپف

خروپف بر اثر شل شدن بیش از حد ماهیچه ها یا فشار زیاد بر روی مجراهای تنفسی به وجود می آید .

برای تشخیص علت خر و پف توصیه می شود به دکتر متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید .

دکتر متخصص پس از اقدامات مورد نیاز با توجه به علت خروپف مراحل درمان را آغاز می کند.

خروپف گاهی به دلیل پولیپ بینی می باشد در چنین مواقعی با انجام جراحی بینی می تواند خروپف را درمان کرد ولی در موارد دیگر نیاز است که فرد تحت درمان قرار گیرد.

برای درمان خروپف بهتر است به یک کلینیک خواب خوب مراجعه کنید تا اقدامات لازم انجام شود و اگر نیاز است فرد به مدت ۲۴ ساعت بستری شود تا هنگام خواب نیز تحت معاینه قرار گیرد .

خیلی از افراد خروپف را یک عادت می دانند و اقدامی برای رفع آن انجام نمی دهند ولی توصیه می شود به علت بهبود سبک زندگی و تاثیرات مثبتی که درمان خروپف بر روی زندگی و روابط افراد دارد حتماً برای تشخیص علت خروپف و درمان آن اقدام کنید.

درباره drghadiriadmin

• سه × سه =