جراح بینی اصفهان

جراح بینی اصفهان : مهم ترین اقدام قبل از جراحی بینی انتخاب بهترین جراح بینی در میان جراحان موجود می باشد، افرادی که قصد جراحی بینی خود را دارند با انتخاب صحیح جراح بینی دیگر به جراحی بینی ترمیمی نیاز پیدا نمی کنند.

در صورتی که فرد با انتخاب نادرست جراح بینی ، به جراحی ترمیمی بینی نیاز داشته باشد برای انجام آن تا یک سال باید صبر کند تا زخم های ایجاد شده بهبود یابند.

برای انتخاب یک جراح بینی خوب حتما این مقاله را مطالعه بفرمائید.

 

جراح بینی اصفهان

 

ویژگی های بهترین جراح بینی به شرح ذیل می باشد:

  • یک جراح زیبایی بینی باید سلامت بیمار را در اولویت حرفه کاری خود قرار دهد.
  • به اصول ریاضی آگاه بوده و علم زیبایی شناختی را بداند.
  • صبور و با حوصله باشد و نکات مورد نیاز در خصوص جراحی بینی را در اختیار بیمار بگذارد.
  • توانایی بالایی در جراحی بینی داشته و بتواند بینی را بعد از جراحی بینی تجسم کند.
  • جراح بینی باید توانایی جلب اعتماد بیمار را داشته باشد چرا که اعتماد به جراح بینی رابطه مستقیم با نتیجه جراحی بینی دارد.

 

جراح بینی اصفهان

 

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی به شرح ذیل می باشد:

  • فرد از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کند.
  • در گوگل واژه بهترین جراح بینی را جستجو نماید.
  • درباره میزان تحصیلات و مهارت او در جراحی بینی تحقیق کنید.
  • پس از انتخاب جراح بینی مورد نظر برای مشاوره به مطب او مراجعه کنید و انتظارات خود را از جراحی بینی به او بگویید.
  • آلبوم نمونه کارهای او را تقاضا کرده و مشاهده کنید، همچنین می توانید برای مشاهده نمونه کارهای جراح بینی مورد نظر به قسمت گالری تصاویر وب سایتش بروید.
  • با بیمارانی که در مطب حضور دارند صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را از جراحی بینی بسنجید.
  • افرادی که قصد جراحی زیبایی بینی خود را دارند به این نکته توجه کنند که به خاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکنند.

جراح بینی اصفهان

نکاتی درباره جراح بینی و جراحی بینی

هدف از انجام جراحی بینی قطعاً زیباتر شدن فرم بینی و اصلاح فرم بینی است به همین دلیل تمامی متقاضیان رینوپلاستی باید جراح بینی ماهری را انتخاب کنند.

هرچه جراح بینی تجربه بیشتری در انجام جراحی بینی داشته باشد ، بهتر است زیرا میزان مهارت جراح بینی افزایش پیدا می کند.

همچنین به مرور زمان و با انجام جراحی بینی های متعدد ، جراح بینی تسلط بیشتری به تکنیک های جراحی بینی پیدا می کند و همین امر باعث می شود تا نتیجه فوق العاده ای از جراحی بینی کسب شود .

حتی افرادی که به دلیل اختلال در عملکرد بینی اقدام به جراحی بینی می کنند توقع دارند که پس از پایان جراحی بینی ، بینی فرم زیبایی داشته باشد .

بنابراین برای هر فردی زیبا بودن فرم بینی اهمیت بالایی دارد .

برای اینکه بینی فرم زیبایی داشته باشد نیاز است تا جراح بینی مهارت بالایی داشته باشد تا بتواند بینی را به خوبی فرم دهد .

دکتر مهدی قدیری ، جراح بینی اصفهان و یکی از باسابقه ترین جراحان بینی در اصفهان هستند که با توجه به مهارت بالایی که در جراحی بینی دارند به خوبی می توانند بینی را جراحی کنند.

با انجام جراحی بینی توسط دکتر مهدی قدیری ، جراح بینی اصفهان ، پس از جراحی بینی احساس رضایت خواهید داشت زیرا رضایت بیماران قبلی مهم ترین اثبات برای مهارت دکتر قدیری است .

 

 

بهترین فرم بینی بعد از جراحی

یکی از سوالاتی که افراد به کرات هنگام مراجعه به مطب دکتر مهدی قدیری ، جراح بینی اصفهان از او می پرسند این است که کدام فرم بینی برای ما ایده آل تر است؟

در صورت تمایل برای آگاهی از پاسخ این سوال ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

بهترین فرم بینی برای هر فرد با توجه به ویژگی های صورت او، نوع بینی اش و انتظاراتی که بیمار از جراحی بینی دارد انتخاب می شود.

بیمار برای اینکه از عمل بینی خود رضایت کافی را داشته باشد باید از نوع بینی خود آگاه بوده، محدودیت های فرم دهی آن را بشناسد و از جراح بینی توقعات نامعقول نداشته باشد.

 

جراح بینی اصفهان

 

محدودیت فرم دهی بینی ها

بینی افراد یا گوشتی است یا استخوانی ، نوع بینی ها را میزان ضخامت استخوان ها و پوست آن ها مشخص می کند.

  1. بینی گوشتی : استخوان ها و غضروف های تشکیل دهنده این نوع از بینی ها از ضخامت کمی برخودار بوده و پوست آن ها بسیار ضخیم و دارای غدد فعال چربی است.
  2. بینی استخوانی : بینی های استخوانی دقیقاً برعکس بینی های گوشتی بوده و ساختمان آن ها متشکل از استخوان های بسیار مستحکم و پوست نازک است.

افرادی که بینی شان گوشتی است باید بدانند که بینی آن ها به دلیل ویژگی هایش قابل جراحی به فرم فانتزی نبوده و فقط می توان آن را به فرم طبیعی جراحی کرد.

بسیاری از جراحان پلاستیک بینی با این مشکل مواجه هستند که بیماری با بینی گوشتی پای خود را در یک کفش کرده، خواستار بینی فانتزی است و توضیحات جراح بینی مبنی بر عدم امکان جراحی بینی فانتزی را توجیهی برای عدم توانایی جراح بینی می داند در حالیکه این چنین نیست.

 

جراح بینی اصفهان

 

بینی ایده آل باید با صورت شما در تناسب باشد

یکی دیگر از مشکلاتی که جراحان بینی در هنگام تعیین فرم بینی برای افراد با آن مواجه هستند، عدم توجه بیماران به ویژگی های صورت شان است.

افراد باید بدانند بینی زیبا صرفاً یک بینی بی عیب و نقص نیست بلکه بینی است که علاوه بر نداشتن ایراد ظاهری بیشترین تناسب را با صورت آن ها داشته باشد.

فرم بینی مناسب برای اشخاصی که صورت شان بزرگ بوده و اجزای آن درشت است، بینی طبیعی می باشد در حالیکه فرم بینی مناسب برای اشخاصی با صورت های کوچک و اجزای ظریف، بینی فانتزی است.

همچنین افراد باید جنسیت خود را نیز در نظر گرفته و با توجه به آن فرم بینی خود را تعیین کنند، به دلیل اینکه فرم بینی فانتزی از جذابیت های صورت آقایان کم می کند مناسب آن ها نبوده و این فرم از بینی بیشتر برای خانم ها توصیه می شود.

جراح بینی اصفهان یا هر منطقه دیگر اگر از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد، تمام موارد فوق را در نظر گرفته و سپس اقدام به انجام جراحی بینی می نماید. در چنین حالتی بهترین نتیجه از جراحی بینی به دست آمده و بیمار از نتیجه جراحی بینی خود رضایت خواهد داشت.

عوارض جراحی بینی

 

جراح بینی اصفهان

 

جراحی پلاستیک بینی یا رینوپلاستی  در حال گسترش است و بسیاری از افراد تمایل به رفع مشکلات بینی دارد .

برخی از اخبار و نظریه های منفی که در مورد جراحی بینی وجود دارد ، افراد را نسبت به انجام جراحی بینی دچار تردید کرده است و برخی از متقاضیان جراحی بینی به دلیل عوارض جراحی بینی از انجام آن صرف نظر می کنند.

در اصل جراحی بینی یک روش کاملاً تهاجمی برای رفع مشکلات بینی است و در صورتی که به خوبی انجام نشود ، امکان بروز برخی عوارض وجود دارید .

اگر می خواهید از عوارض جراحی بینی در امان باشید باید یک جراح پلاستیک بینی ماهر را انتخاب کنید  و به خوبی تمام تحقیقات در مورد جراح بینی را انجام دهید .

عوارضی چونکبودی یا کمی خونریزی پس از جراحی بینی ، طبیعی هستند و در تمامی افراد اتفاق می افتد .

خونریزی بیش از اندازه یا بروز مشکلات تنفسی از رایج ترین عوارضی هستند که متقاضیان جراحی بینی به آن ها دچار می شوند ، همچنین اگر دچار عوارض شدید ، بهتر است خونسردی خود را حفظ کنید تا به مرور زمان و با کمک جراح بینی ، مشکل برطرف شود .

اگر جراح بینی تسلط کافی به تکنیک های جراحی بینی داشته باشد و به خوبی بتواند شرایط را کنترل کند هیچ گونه عوارضی به وجود نمی آید به همین دلیل است که انتخاب جراح بینی یکی از مهم ترین اقدامات قبل از جراحی بینی است .

جراح بینی اصفهان

اقدامات قبل از جراحی زیبایی بینی

  1. همان گونه که اشاره شد اولین گام برای انجام جراحی زیبایی بینی ، انتخاب جراح بینی می باشد.
  2. بیمار باید در جلسه معاینه توسط جراح بینی درباره تمامی سوابق پزشکی خود اعم از بیماری ، داروهای مصرفی ، حساسیت های دارویی و غیره صحبت کند.
  3. قبل از عمل بینی ، بیمار باید مجموعه ای از آزمایشات را انجام دهد که انجام آن ها بسیار ضروری می باشد.
  4. به منظور پیشرفت روند صحیح جراحی بینی ، بیماران باید از استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های حاوی الکل پرهیز کنند.
  5. به منظور جلوگیری از احتمال خونریزی در حین جراحی بینی ، بیماران باید از مصرف داروهای منعقد کننده خون خودداری کنند.
  6. آقایان در روز جراحی بینی ، باید بدون ریش و سبیل باشند.
  7. بهتر است بانوان در روز عمل بینی ، بدون آرایش باشند.
  8. به منظور رعایت بهداشت فردی ، روز قبل از جراحی بینی استحمام کنید.
  9. هنگامی که فرد جهت انجام عمل زیبایی بینی ، به بیمارستان مراجعه می کند باید با یک همراه و سوابق پزشکی خود در بیمارستان حضور یابد.
  10. افرادی که جهت انجام عمل زیبایی بینی ، به بیمارستان مراجعه می کنند باید ناشتا باشند بنابراین توصیه می شود از ۸ ساعت قبل از جراحی بینی از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید.
  11. بیماران باید در روز قبل از جراحی زیبایی بینی ، به اندازه کافی آب بنوشند.
  12. به منظور راحتی خود بیمار در روز جراحی بینی ، بهتر است او لباس های آزاد و دکمه دار به تن کند.

 

 

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی بینی

  • شما باید داروهایی که جراح بینی ، برایتان تجویز کرده است سر ساعت مصرف کنید.
  • بیماران به منظور کاهش تورم و کبودی می توانند از کمپرس یخ استفاده کنند.
  • استفاده از داروهایی که باعث انعقاد خون می شوند پس از عمل بینی تا مدتی ممنوع می باشد زیرا امکان خونریزی را افزایش می دهد.
  • مصرف الکل و استعمال دخانیات باعث افزایش تورم خواهد شد بنابراین بیمارانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند باید تا مدتی از مصرف این موارد خودداری کنند.
  • فین کردن بعد از عمل بینی ، باعث خونریزی بینی می شود بنابراین از این کار پرهیز کنید.
  • عطسه و سرفه باعث فسار آمدن به بینی می شود بنابراین با دهان باز عطسه و سرفه کنید.
  • استفاده از عینک طبی و آفتابی تا مدتی پس از عمل بینی ، برای بیماران منع شده است زیرا استفاده از عینک باعث تغییر شکل در فرم ظاهری بینی می شود.
  • سدیم و ادویه باید تا مدتی از رژیم غذایی افرادی که به تازگی عمل بینی انجام داده اند ، حذف شود زیرا این موارد تشدید کننده تورم هستند.
  • گرما ، باعث افزایش ورم در بیمارانی که جراحی بینی انجام داده اند می شود بنابراین از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید خودداری کنید.
  • بهتر است ، زمان مناسب جهت استحمام را از پزشک معالج خود بپرسید.
  • بیمار باید حداقل به مدت ۱ هفته بعد از عمل بینی ، از انجام فعالیت های سنگین اجتناب کند.
  • انجام ورزش هایی همانند شنا تا مدتی برای بیمارانی که به تازگی جراحی بینی ، انجام داده منع می شود.

جراح بینی اصفهان

هزینه جراحی بینی

متفاوت بودن هزینه های جراحی بینی به دلیل دستمزد جراح بینی و هزینه های بیمارستان است بنابراین نمی توان به طور قطعی اعلام کرد که دستمزد جراح بینی در تهران از دستمزد جراح بینی اصفهان بیشتر است .

تعیین کننده قیمت جراحی بینی دستمزدی است که جراح بینی دریافت می کند ولی علاوه بر دستمزد جراح بینی ، هزینه بیمارستان نیز در تعیین هزینه دخیل است .

هزینه های بیمارستان نیز بستگی به موقعیت مکانی بیمارستان ، تجهیزات ، داروهایی مورد استفاده و غیره دارد .

به همین دلیل نمی توان هزینه ثابتی را برای جراحی بینی در اصفهان یا تهران اعلام کرد و بهتر است در ابتدا تصمیم بگیرید نزد کدام جراح بینی می خواهید رینوپلاستی انجام دهید .

سپس از دستمزد جراح بینی و بیمارستانی که جراح بینی در آن فعالیت دارد ، مطلع شوید .

برخی از متقاضیان جراحی بینی تنها به دنبال انجام جراحی بینی هستند و به خطرات حاصل از توجهی ندارد .

در هر جراحی امکان بروز عوارض وجود دارد ولی همانطور که گفته شد مهارت جراح بینی مهم ترین عامل بروز عوارض است .

اگر هنگام انتخاب جراح بینی به دلیل هزینه کمتر ، فرد نامناسبی را انتخاب کنید باید منتظر عوارض جراحی بینی نیز باشید .

به همین دلیل توصیه می شود که برای حفظ سلامتی تان به مهارت جراح بینی توجه بیشتری داشته باشید .

 

 

درباره drghadiri2

Call Now Button