در بین جراحی های زیبایی صورت ، جراحی بینی طرفدار زیادی دارد و به علت اینکه بینی در مرکز صورت قرار دارد و تاثیری مهمی در زیبایی صورت دارد .اکثر افراد نگران این هستند که بعد از عمل بینی فرم بینی چگونه می شود و در اصل جراحی زیبایی بینی را یک نوع ریسک می دانند. با انتخاب دکتر مهدی قدیری یک جراح پلاستیک بینی شناخته شده و ماهر می توان به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی عمل زیبایی بینی را به صورت عالی انجام داد.

جراح پلاستیک بینی

معیارهای بینی و زیبایی در افراد متفاوت است و دید جراح بینی با توجه به معیارهای جهانی برای زیبایی ، متفاوت با دید بیماری است که خواستار بینی بسیار کوچک و دارای قوس زیاد است .بهتر است مدل بینی با توجه به اجزای صورت و تناسب داشتن با دیگر اجزا انتخاب شود.

نکاتی درباره جراح پلاستیک بینی

  • جراح پلاستیک بینی باید برای بیمارانی که توقع های نابجایی از جراحی بینی دارند توضیحات لازم را بدهد.
  • جراح بینی باید مشخص کند که بینی مورد نظر بیمار به اجزای صورت نمی آید .
  • جراح بینی باید  به بیمار کمک کند که بیمار راحت تر تصمیم بگیرد و باعث زیبایی بیشتر صورت خود شود.
  • جراحی بینی در مردان بیشتر به صورت طبیعی است زیرا چهره شان ظرافت ندارد.
  • مردان می خواهند جذبه و فرم مردانه شان را حفظ کنند .
  • خانم ها که بیشتر میل به کوچک تر شدن بینی دارند همچنین دوست دارند چهره شان عروسکی شود زیرا متفاوت تر است.

جراحی بینی به نوع بینی نیز بستگی دارد و جراح بینی باید قبل از عمل بینی ، مدل پیشنهاد دهنده بیمار را با توجه به نوع بینی او نیز بررسی کند و به بیمار اطلاعات لازم را بدهد به طور مثال جراحی بینی فانتزی بر روی  بینی های استخوانی نتیجه بهتری دارد و اگر بیماری با بینی گوشتی به جراح بینی مراجعه کند و خواستار بینی فانتزی باشد ، جراح زیبایی بینی در طی جلسه ای او را در انتخاب مدل بینی راهنمایی می کند.

 

جراح پلاستیک بینی

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی

انتخاب یک جراح بینی ماهر اهمیت بالایی دارد زیرا مهارت جراح بینی است که از بروز عوارض جلوگیری می کند .

اگر می خواهید پس از جراحی بینی دچار عوارض نشوید و بینی فرم زیبایی داشته باشد ، باید یک جراح پلاستیک بینی خوب و ماهر را انتخاب کنید .

در انتخاب جراح بینی عجله نداشته باشید و به خوبی تحقیق کنید تا بهترین را انتخاب کنید .

 

جراح پلاستیک بینی

 

مشاوره با یک جراح پلاستیک بینی

  • بعد از اینکه از انتخاب جراح بینی خود مطمئن شدید زمان این می باشد که به جلسه مشاوره با وی بروید و در این جلسه تمامی سوالات و مسائلی که در مورد جراحی در ذهنتان وجود دارد را بیان کنید.در مورد هدف خود از انجام جراحی آگاهی داشته باشید و این مساله را با جراح مطرح کنید.
  • در مورد داروهایی که مصرف می کنید و یا جراحی هایی که اخیرا انجام داده اید به پزشک اطلاعات لازم را بدهید.
  • در مورد فرم بینی تان که استخوانی یا گوشتی می باشید از پزشک سوال کنید و از وی بخواهید بهترین مدلی که می تواند برایتان در بیاورد را به شما ارائه دهد.
  • از او بخواهید در خصوص مزایا و معایب جراحی زیبایی بینی به شما توضیحات لازم را بدهد.

ویژگی های یک جراح پلاستیک خوب

  • یک جراح خوب باید یک سری از خصوصیات راداشته باشد که افراد قادر به اعتماد کردن به آن شخص باشندمثلا یک جراح پلاستیک خوب باید بسیار با تجربه ،با اعتماد به نفس ، با معلومات زیاد وخلاق باشد. همچنین او باید دید زیبایی شناسانه داشته باشد که به خوبی بتواند در مورد این موضوع که چه مدل بینی با چه صورتی هماهنگی زیادی دارد نظر بدهد.
  • یک جراح خوب به راحتی می تواند مهارت هایی را که یادگرفته است بر روی افراد پیاده کند و در نتیجه بهترین نتیجه را از جراحی به زیباجویان ارائه دهد.
  • به این موضوع توجه کنید که برای انتخاب جراح نباید از جنبه مادی به ای قضیه نگاه کنید و باید نتیجه کارهای پزشک برایتان اهمیت داشته باشد پس فکر مقایسه کردن از لحاظ اعداد و ارقام را از سرتان بیرون کنید.

نکات موثر بر مطلوب بودن نتیجه جراحی بینی

در ذیل به تعدادی از مهم ترین فاکتورهایی که در مطلوب و رضایت بخش بودن نتیجه به دست آمده از جراحی پلاستیک بینی موثر هستند اشاره کرده ایم :

 

بالا بودن میزان مهارت و تجربه جراح پلاستیک بینی :

همانطور که در فوق گفتیم هرچه مهارت و تجربه پزشک انتخاب شده بیشتر باشد بدیهی است که نتیجه جراحی با اقبال بیشتری همراه خواهد بود. در غیر اینصورت نه تنها نتیجه به دست آمده رضایت فرد را به همراه نخواهد داشت بلکه ممکن است با عوارضی که امکان جبران آن ها وجود ندارد نیز برای فرد همراه باشد.

با وجدان بودن ، برخورداری از کارنامه کاری موفق ، داشتن قدرت تصور بالا ، صبور و با حوصله بودن، مسئولیت پذیری ، آشنایی با اصول ریاضی و زیبایی شناسی از جمله ویژگی های یک جراح پلاستیک بینی خوب هستند که باید در حین انتخاب جراح بینی خود آن ها را مد نظر قرار دهید.

کم بودن میزان ایرادات بینی :

هرچند دکتر مهدی قدیری ، جراح پلاستیک بینی اصفهان به دلیل داشتن مهارت و تجربه کاری بالا از جراحی بینی های بسیار پیچیده نیز به نتایج درخشان دست یافته اند اما بدیهی است که جراحی بینی هایی با مشکلات کمتر از اقبال بیشتری نسبت به جراحی بینی هایی که مشکلات آن ها زیاد و پیچیده است برخوردار خواهند بود.

 

 

نوع بینی :

هرچه استخوان ها و غضروف های بینی محکم تر و پوست بینی نازک تر باشد جراح قدرت مانور بیشتری در رفع مشکلات و فرم دهی آن خواهد داشت به همین دلیل هم است که نتایج جراحی بینی استخوانی به مراتب از نتیجه جراحی بینی های گوشتی رضایت بخش تر می باشد.

رعایت دقیق مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی :

افراد به منظور دستیابی به نتایج هر چه بهتر از جراحی پلاستیک بینی باید قبل و بعد از آن مراقبت هایی را رعایت نمایند که دکتر مهدی قدیری در جلسه مشاوره پیش از جراحی، توضیحات لازم در رابطه با آن ها را خدمت تان ارائه خواهند کرد.

هزینه جراحی پلاستیک بینی

جراحی پلاستیک بینی شامل جراحی های زیبایی ، درمانی و ترمیمی بینی است به همین دلیل نمی توان یک هزینه ثابت را برای آن اعلام کرد.

برای تعیین هزینه در ابتداباید مشخص شود مشکل بینی چیست .

پس از تعیین شدن مشکل ، باید آن را بررسی کرد تا مشخص شود میزان پیچیدگی جراحی بینی چه اندازه است.

علاوه بر دستمزد جراح بینی باید هزینه های بیمارستان را نیز در نظر داشته باشید .

جراحی بینی هزینه بسیار متغیری دارد و به طور دقیق نمی توان اعلام کرد چه عاملی باعث متغیر بودن هزینه است ولی از فاکتورهایی که در تعیین هزینه تاثیر گذار هستند می توانیم به مهارت جراح بینی ، موقعیت مکانی بیمارستان و غیره اشاره کنیم.

 

 

سخن اخر

پیدا کردن یک جراح پلاستیک بینی به نتیجه ای که در نهایت قرار است برایتان به ارمغان بیاید بستگی دارد پس این مساله بسیار مهم و ضروری است و باید زمان بسیار زیادی را برای این انتخاب صرف کنید.این موضوع را در نظر بگیرید که پیدا کردن یک جراح خوب باعث می شود یک نتیجه بسیار خوب و عالی همواره روی صورتتان به وجود خواهد آورد.

درباره drghadiri2

Call Now Button